środa, 12 listopada 2014

Czas ruszyć z nowym pomysłem!



 Czy wiecie dlaczego tzw. koperty, czyli miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością są takie duże? Po to by osoba mająca problemy z poruszaniem się była w stanie wsiąść do samochodu. Myślę, że ważne by zwrócić także uwagę na to, że osoby z niepełnosprawnością ruchową też mogą być kierowcami! Sama nie raz spotkałam się z wielkim zaskoczeniem, kiedy ktoś zastawił mi drzwi do auta, a ja poprosiłam o przestawienie samochodu, żebym mogła wejść- "w życiu bym nie pomyślał, że osoba na wózku może prowadzić samochód". Wydaje mi się, że brakuje tej świadomości, więc postanowiłam zorganizować taką małą kampanię społeczną. Pomożecie?:)
Oto jeden z przygotowanych przez Magdalenę Sopalską plakatów.


Jak możecie pomóc? Udostępniajcie! :)

1 komentarz:

  1. Bardzo fajnie, że zwracasz uwagę na ten "problem", bo jednak to bardzo istotna sprawa, a nasza wiedza w tym zakresie jest bardzo uboga.

    OdpowiedzUsuń